שירותי אחזקה לצי רכב

מעוניינים לוודא כי הוצאות צי הרכב עומדות בתקציב שהגדרתם לכך? ברצונכם לנהל את צי הרכב של חברתכם במקצועיות אך אין לכם את הזמן הדרוש לכך?

הוצאות צי הרכב בד”כ מהוות הוצאה גדולה ומשמעותית בתקציב ההוצאות של ארגונים וחברות ובכלל. לפיכך תפקידו של מנהל צי רכב מכריע והוא ונציגים מקצועיים יוכלו לחסוך כסף רב לכל חברה. משימתו היחידה של מנהל צי הרכב היא לחסוך בעלויות תפעול צי הרכב על ידי:

  • פיקוח ובקרה על הסכמים מול ספקים ונותני שירות אחרים למען הסדר הטוב, החיסכון הכספי, השקט הנפשי ורמת הבטיחות הגבוהה ביותר.
  • ייעוץ לבחירת כלי הרכב אשר ישמשו את החברה
  • ביסוס נהלי עבודה לרוחב הארגון

נשמח לעמוד לשירותכם ולהציב בחברתכם מנהל צי הרכב מקצועי ומיומן ביותר בתחום במשרה מלאה או חלקית או זמנית.

שירותיו של מנהל צי רכב יסייעו רבות לכל חברה וארגון אשר ברשותם צי רכבים. ניהול צי הרכב כולל משימות רבות החל מהתאמת כלי הרכב לבעל התפקיד, ניהול כלי הרכב בכבישי אגרה וממשקי הדלק מול חברות הדלק ועד ייעוץ וייצוג מול הרשויות השונות – קצין הרכב נושא בתפקיד חשוב ומורכב למדי. בשל כך, עליו להחזיק במספר תכונות וביכולות ביצועיות גבוהות. וזאת, לצורך ביצוע המשימות על הצד הטוב ביותר. מחזיקים בחברתכם צי רכב ומעוניינים לוודא כי כלי הרכב מנוהלים במקצועיות והנהגים מחזיקים במיומנויות הנהיגה הדרושות? חברת רונדלים בע”מ מציעה שירותי ניהול צי רכב. זאת, תוך התאמת מנהל צי לאופי הארגון שלכם. מעבר לכך, חברתנו מציעה שירותים מקיפים בתחום התעבורה; שירותים המתבססים על ידע וניסיון רב בתחום ניהול ציי רכב יחד עם חדשנות ורצון קבוע לשיפור ולמצוינות.

כישוריו של קצין רכב

מעוניינים לרכוש רכבים לצוות ההנהלה הבכירה של הארגון? ניהול צי רכב דורש סבלנות רבה, יכולת ניהול משא ומתן כמו גם יכולת טכנית

כאמור, תפקידו מנהל הצי הינו מורכב ומבוסס על פעולות רבות המשלימות אחת את השנייה. בשל כך, עליו להחזיק בכישורים הדרושים לשם ביצוע המשימה. למה הכוונה? בראש ובראשונה, עליו להחזיק בכושר ביטוי גבוה זאת כדי להדריך את הנהגים ולחדד את נהלי הנהיגה וחוקי התעבורה בהם עליהם לעמוד. בנוסף לכך, יהיה עליו לייצג את החברה מול הרשויות השונות כגון, חברות ליסינג, חברות הביטוח ועוד.

בנוסף, על מנהל הצי להיות בעל תחושת שירות גבוהה

קצין רכב בתעבורה – ניהול איכותי עבור מגוון חברות

נשמח להעניק שירות קצין רכב ברמה הגבוהה ביותר אשר ינהל את צי הרכבים שברשותכם. תפקיד זה, בהתאם, הינו משמעותי להצלחתו של ארגון. מעבר לכך, בזכות כישוריו השונים של מומחה זה מערך צי הרכב יתנהל באופן תקין ובטוח. וזאת, לפי החוקים והנהלים של משרד התחבורה. ברשות העסק שלכם צי רכב? חברת רונדלים בע”מ תעניק לכם שירות קצין רכב מקצועי ויעיל אשר בנוסף לניהול צי רכב איכותי יחסוך לכם כסף רב. בנוסף, אנו מציעים שירותי קצין בטיחות בתעבורה, שירותי  הכנה לביקורת  ISO 9301 בתחום התעבורה ועוד. מתעניינים באחד משירותים אלו? אתם מוזמנים לקבוע אתנו פגישת ייעוץ. וזאת, ללא כל התחייבות מצדכם.

חשיבות העסקת קצין בטיחות בשביל ניהול צי רכב

חשיבות בטיחותית ויתרונות כלכליים לא מבוטלים קיימים בהעסקת קצין בטיחות בתעבורה המבצע כראוי ניהול צי הרכב:

1. אדם מקצועי בתוך המערכת המשמש איש קשר בין הרשות לחברה.
2. החדרת מודעות בקרב החברות לנושא בטיחות בתעבורה
3. מענה מקצועי למצבים הדורשים תשובות מיידיות.(כמו מטענים ,נוסעים,תקנות )
4. “מפקח” בתוך המערכת שאינו משטף פעולה” בעיגול פינות” במצבי לחץ כלכלים.
5. חיסכון כלכלי למערכת ,מעקב תיקונים ,אימות תקלות,והכוונה למוסך מתאים.
6. דמות ייצוגית בקרב הנהגים כחוליה מקשרת בנושאים מקצועיים למנהלי החברה.
7. איש חוק” המזוהה יותר עם משרד התחבורה בהעברת מידע על ליקויים בטיחותיים (שוטר חיובי במערכת)
8. מעקב צמוד וקרוב יותר לנהגי החברה שהוא מענה למצב שהחוק לא יכול להציע(טכוגרף,דו”ח תנועה, תלונות מציבור נהגים אזרחים ועוד).
9. כלי להנהלה לטיפול בנהגים במקרים של חוסר יכולת לקבל מרות בטיחותית.
10. טיפול מיידי במקרים של תאונות כולל הפקת לקחים ,מסקנות והדרכה נדרשת.
11. עזר לחברה בקליטת כוח אדם מקצועי ומתאים למערכת בתחום הנהיגה.
12. העמדת נושא הבטיחות והנהיגה בחשיבות ראויה גם בחברות שהנהיגה היא חלק מאמצעי הגעה למתן שירותים.(טכנאי שירות, סוכנים שונים ועוד).
13. זיהוי מוקדם של בעיות בטיחותיות ועצירת סכנה בזמן.
14. ליווי וייעוץ להנהלה ברכש וציוד מהצד המקצועי והתאמת ציוד לייעודו.
15. הפצת מודעות לנושאי בטיחות בתעבורה דרך עובדי החברה לבני משפחותיהם.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה ובקשה ולתאם פגישה

יתרונות ניהול צי רכב

  • ניהול ציי רכב בעזרת תוכנת מחשב חוסכת משאבים רבים לכל עסק. מערכת של ניהול ציי רכב מאפשרת מעקב אחרי הרכבים וניצול מרבי של הרכבים בחברה. מנהל ציי הרכב יכול לעקוב ולקבל מידע בזמן אמת על מיקום הרכבים, על איתור כתובות, על מועדי הטסטים, על התראה לקראת פקיעת תוקף הביטוח ועוד.
  • ניהול ציי רכב בעזרת תוכנה מתאימה יספק נתונים בזמן אמת על מצב הרכב, על לחץ השמן, על הטמפרטורה, על שעות המנוע ועוד. גם נושא בטיחות הדרכים מקבל חיזוק. באמצעות תוכנות של ניהול ציי רכב אפשר לעקוב אחרי נהגים המבצעים עברות תנועה, על רכבים הנוסעים במהירות גבוהה, על נהיגה פרועה ועוד.
  • ניהול ציי רכב עוסק גם ברכישת רכבים לחברה. מנהל ציי הרכבים יאסוף נתונים והצעות לקניית רכבים חדשים, יבדוק אפשרויות ומחירים של קנייה באמצעות ליסינג, ישווה, יערוך סקר שווקים ויחסוך לחברה כספים רבים.
    מערכת של ניהול ציי רכבים תסייע בבחירת נהגים לחברה. באמצעות המערכת נוכל לקבל דיווח על היסטוריית הנהיגה של הנהג המועמד. אם הנהג הוא בעל עבר עשיר בעברות תנועה, הוא לא יתקבל לחברה וכך תוכל החברה להימנע מתאונות ומנהגים בלתי אחראיים .

 

ניהול צי רכב נערך בארגון שבמסגרתו פועל צי גדול של רכב הובלה, לשם תפעול ובקרה יעילים של צי הרכב. פעילות זו היא פעילות מרכזית בחברות שינוע, ופעילות חשובה בארגונים שבהם השינוע הוא מרכיב חשוב בפעילות, כגון תעשיית מזון, צבא ועוד. בפועל כיום כמעט כל גוף גדול המחזיק במספר כלי רכב בכל הגדלים אמור לפעול על פי הגדרות תקנות התעבורה הנוגעות לכך ובראשן מינוי קצין בטיחות בתעבורה. אחד הפתרונות שנוקטות חברות גדולות, שלהן ציי רכב, היא השארת הבעלות על צי הרכב בידי חברות הליסינג, כך שמינוי והעסקת קצין הבטיחות בתעבורה וניהול צי הרכב מושאר ביד חברת הליסינג.

בעולם ניהול הצי הכבד קיימים פתרונות ואמצעים רבים לניהול, אך על מנת להגיע לתפקוד אופטימלי, משתמש מנהל הצי במספר תוכנות במקביל כגון: תוכנת ניהול צי, תוכנת לבניית משימות, תוכנת איתור ודוחות (כגון GPS), מעקב אחר הדוחות מהדלקנים ועוד.
מרכיבים של מערכת לניהול צי רכב

ניהול צי רכב כולל:

בטיחות

כל צי רכב מעל 20 כלי רכב כבדים (אוטובוס, מונית, רכב מסחרי, או רכב עבודה שמשקלם הכולל המותר עולה על 3500ק”ג) או 40 קלים (רכב נוסעים פרטי, רכב עבודה, או רכב מסחרי שמשקלו הכולל המותר עד 3500ק”ג) או מעל 20 כלי רכב, כאשר חלקם כבדים וחלקם קלים, מחויב על פי תקנות התעבורה בישראל במינוי “קצין בטיחות בתעבורה” מוסמך.

תפעול

בקרה ואיתור צי – מבוסס GPS המאפשר בקלות איתור כלי הרכב ומעקב אחר נסיעתם.
דוחות – מאפשרת למנהל הצי לראות את ביצועי הצי מרוכזים בדוחות יומים או שבועים.
התראות – מנגנון הודעות דחופות הנשלחות למייל או למכשיר הסלולר של מנהל הצי, כגון על חריגות מהירות, תחילת נסיעה, חריגה על חום מנוע וכו.
היסטוריה (מסלול יומי) – פונקציה המאפשרת לראות את היסטוריית הנסיעות של כלי הרכב באותו יום.

תחזוקה

ניהול צי הרכב כולל בקרת תחזוקה כוללת של כל הרכבים הכלולים בצי הרכב בעזרת מעקב והפנייה למוסכים מורשים בלבד
כרטיס רכב – מערכת לניהול טיפולים, מבחני רישוי וביטוחים תוך מתן דגש להיסטוריית טיפולים, תיקונים ותאונות שעבר הרכב.
תוכנה לניהול צי רכב (נ.צ.ר) – מערכת לאיסוף מידע מפורט על עלויות התפעול של צי הרכב והתנהגות הנהגים. המערכת נועדה לבקרת עלויות, ניהול חריגים, מעקב אירועים ותאונות וצבירת סטטיטיקה השוואתית לסיוע בקבלת החלטות הנוגעות בטיפול ברכב.

error: תוכן מוגן
Open chat
איך אפשר לעזור?