על היתרונות בהעסקת קצין בטיחות

אמנם החוק מחייב להעסיק קצין בטיחות ותעבורה בכל חברה המחזיקה עשרים רכבים ויותר, אך חברות רבות המעסיקות קצין בטיחות ותעבורה מדווחות על יתרונות רבים בהעסקת קצין תחבורה וממליצות על העסקתו גם במקרים בהם החוק אינו מחייב זאת. במאמר זה נסקור את היתרונות הרבים של עסקת קצין בטיחות ותחבורה.

קצין בטיחות ותחבורה עשוי להוזיל עלויות רבות. אחד מתפקידו של קצין הבטיחות הוא לדאוג לתקינות הרכבים ולבצע טיפולים שוטפים במועדים הנדרשים. המעקב אחרי תקינות הרכבים והטיפול התמידי מונע ליקויים רבים וגדולים ועשוי לחסוך לחברה כספים רבים. מנהלי חברות רבים המעסיקים קצין בטיחות רואים בגורמים אלו יתרונות משמעותיים לחברה.

קצין הבטיחות אחראי על הכנת הנהגים והרכבים לקראת הנסיעה בעונת החורף, עונה המועדת לתאונות דרכים. קצין הבטיחות אחראי גם על ימי הדרכה ועיון לנהגי החברה. ההרצאות בימי ההדרכה ירעננו אצל הנהגים את נהלי הנהיגה הבטוחה והתקינה. הכנת הרכבים לחורף בשילוב רענון הנהיגה מונעת תאונות דרכים. מניעת תאונות דרכים חוסכת חיי אדם וגם כספים רבים לחברה. אין ספק כי אלה יתרונות חשובים המניעים בעלי חברה רבים להעסיק קצין בטיחות ותעבורה.

קצין בטיחות ותעבורה אחראי על חידוש צי הרכב בחברה. לפני קניית רכבים חדשים יערוך קצין הבטיחות סקר שווקים, ישווה את המחירים השונים ויבחר את הרכבים האפקטיביים ביותר לחברה.

קצין הבטיחות יבדוק גם את אמצעי התשלום. האם כדאי לקחת הלוואה בנקאית או שמא עדיף לקנות רכבים בליסינג. עבודות אלו הם יתרונות נוספים של העסקת קצין בטיחות ותעבורה בכל חברה.

קצין בטיחות ותעבורה עובד בשיתוף פעולה עם חברות המומחיות בניהול צי רכב. חברות אלו מייעלות את ניהול צי הרכב וחוסכות כספים רבים לחברה. העבודה המשותפת של קצין הבטיחות עם חברות הניהול הם אחד הפרמטרים הנוספים של יתרונות העסקת קצין תחבורה.

זקוקים לקצין בטיחות?

העסיקו עוד היום קצין בטיחות בתעבורה מטעמנו. תתחילו לחסוך ותהנו משלל השירותים שחברתנו יודעת להעניק.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
error: תוכן מוגן
Open chat
איך אפשר לעזור?